Nieuwe pocket “Marketingkeuzes die écht klanten opleveren” van Unizo

Unizo is gestart met een vernieuwde reeks “Adviespockets” voor zelfstandigen, KMO’s en vrije beroepen. De uitgaven bestaan weliswaar ook digitaal maar worden ook uitgegeven in een handig gedrukt pocketformaat. Vlot leesbaar en met zeer concrete en onmiddellijk toepasbare informatie en adviezen.

De jongste uitgave in de reeks behandelt praktische en haalbare marketingkeuzes voor het kleinbedrijf geschreven door publicisten Colette Demil en Staf Bellens. In 18 hoofdstukken beantwoorden ze 57 vragen over te bereiken doelstellingen, imago, marketingplan, logo en huisstijl, buitenreclame, inrichting, adverteren, media-aandacht, sponsoring, digitale mailing, opendeurdagen, beurzen en events, samenwerking, website, sociale media, relatiegeschenken, malafide reclameronselaars. De pocket telt 112 pagina’s en is kosteloos voor Unizo-leden. In dezelfde pocketreeks verschenen al eerder onder meer “Het ABC van de Bedrijfswagen”, “Wanbetalers efficiënt aanpakken”.

Praktisch

Deel deze pagina: