Klantengedrag begrijpen via Design Thinking
28 januari 2021

Klantengedrag verandert. Leer je klant dus beter kennen.
Een gevolg van de coronacrisis is dat het gedrag van je klanten blijvend zal wijzigen. Hoog tijd dus om aan je (digitale) klantbeleving te werken...
‘Design Thinking’ is daarom dé tool om je klant beter te leren kennen.
Design Thinking is een iteratieve cyclus van denken, vragen stellen, ideeën genereren, prototypes bouwen, testen, er van leren en dan weer gaan denken. Design thinking helpt je om de échte noden van je klanten in kaart te brengen en er meteen antwoorden op te bedenken... In deze cursus maken we actief gebruik van digitale co-creatietools Mural en Zoom.
Halve dag online "Design Thinking"
- Luister wat deelnemers van deze online opleiding vinden.
- Meer info en inschrijven
Je kan voor deze opleiding gebruik maken van de KMO-portefeuille (tot 30% subsidie voor Vlaamse KMO’s).
Sectoren: