Klantengedrag begrijpen via Design Thinking

21 januari 2021

Klantengedrag verandert. Leer je klant dus beter kennen.

Een gevolg van de coronacrisis  isdat het  gedrag van je klanten blijvend zal wijzigen. Daarom is meer dan ooit ‘Design Thinking’ dé tool om je klant beter te leren kennen.

Hoog tijd dus om aan je (digitale) klantbeleving te werken... 
Design Thinking is een iteratieve cyclus van denken, vragen stellen, ideeën genereren, prototypes bouwen, testen, er van leren en dan weer gaan denken. Design thinking helpt je om de échte noden van je klanten in kaart te brengen en er meteen antwoorden op te bedenken... In deze cursus maken we actief gebruik van digitale co-creatietools Mural en Zoom.

Halve dag online "Design Thinking"

Je kan voor deze opleiding gebruik maken van de KMO-portefeuille (tot 30% subsidie voor Vlaamse KMO’s). 

Praktische info
Datum: 
21 januari 2021
Starttijd: 
09:30
Organisator: 
The Argonauts
Locatie: 
Online
België
BE
Deel deze pagina: