In 3 stappen naar een feilloos beheer van gegevens in het E-loket

Hoe snel en efficiënt het E-loket gebruiken

De gegevens van de werkervaringsklant wijzigen? Of zijn het veranderingen in uw bedrijfsgegevens die u wil doorgeven?
U zal het E-loket onvermijdelijk wel eens nodig hebben. Onder de noemer 'tijd is geld' geven we u graag enkele tips mee om het loket snel en efficiënt te hanteren.

Stap 1: Ga naar het E-loket

Wanneer u naar de hoofdpagina van Ondernemen in Antwerpen surft, ziet u bovenaan in de navigatie naast 'home' 'E-loket' staan. Dat is het loket voor àlle ondernemers in Antwerpen. Voor u maakten we een aparte filter zodat u snel uw documenten vindt.

Stap 2: Filter op 'artikel 60'

De artikel-60-filter vindt u onder 'Thema's in de linkernavigatie. Klik de titel aan en het aanbod beperkt zich tot formulieren die alleen voor u bestemd zijn.

Stap 3: Maak uw keuze in het E-loket

• om de startdatum van uw werkervaringsklant aan te geven
• voor attesten en procedures rond aan- en afwezigheden van de werkervaringsklant
• wanneer de gegevens van de werkervaringsklant wijzigen, bijvoorbeeld wanneer hij verhuist
• bij veranderingen in uw bedrijfsgegevens
• de dag dat uw werkervaringsklant stopt


We bouwen het E-loket artikel 60 nog verder voor u uit.

 

Deel deze pagina: